27 Şubat 2009 Cuma
Biri Film Galasında, Biri Yardım Gecesinde


Jennifer Aniston'u siyah dışında renklerle de görebiliyor olmak benim için son derece mutluluk verici bir gelişme. Oskar ödül töreninde giydiği üzeri gümüş süslemeli Valentino elbiseyle çok olumlu eleştiriler aldığının farkına varmış olacak ki, "Marley&Me" filminin tanıtımı için bulunduğu Fransa'da Balenciaga imzalı üzeri mavi çiçeklerle bezeli kolsuz beyaz elbiseyle karşımıza çıktı. Keşke kahverengi ayakkabılar yerine krem rengi bir ayakkabı giyseydi de, içimizi tamamen açsaydı. Yine de Jennifer Aniston gibi stil konusunda sabitfikirli biri için iyi bir gelişme bu.



Sofistike güzel Gwynet Paltrow ise yine bir yardım gecesinde boy gösterdi. Stephen Weiss Stüdyolarında gerçekleşen "Bent on Learning" isimli yardım gecesine tek omuzlu, bordo rengi Jasmine di Milo elbisesiyle katılan Gwy, her zamanki gibi çok şıktı. Makyajını bu sefer çok beğendim. Kırmızı rujun çok trendy olduğunu da hatırlatmak isterim.

Resimler için kaynak: JustJared

Etiketler: , , ,

0 Comments: