20 Şubat 2009 Cuma
Mevsim Geçişlerinin Kurtarıcısı Fularlar


New York Moda Haftası'na katılan ünlüler birer ikişer sezonun yeni trendlerine imza atıyorlar. Mevsim geçişini iyice hissettiğimiz bugünlerde Kate Bosworth, Kristen Bell gibi Hollywood yıldızları fularlarıyla göze çarpıyorlar. Soğuk algınlığı için birebir bir aksesuar diye düşündüğüm fulara benim de acil ihtiyacım var. Benim gibi soğuk algınlığının ucunda kıvrananlar için edinilmesi gereken bir aksesuar bu.



Dikkat ettiğiniz gibi ünlülerin hepsi renkli fularlardan çok siyah-beyaz tonlarında, geometrik desenli, art-deco tasarımları tercih ediyorlar. Bu tarz fularları neredeyse bütün kıyafetlerinizle kombinlemeniz mümkün.

Etiketler: , , ,

6 Comments:
Anonymous Adsız said...
Fular kullanmaya bayılıyorum.

Blogger Simge Kurban said...
Benim de ihtiyacım var, hem de acil :)

Anonymous Adsız said...
Fular ve ya sal olmadan disari cikmam desem yeridir.Ozelliklede deri montlarin ustune cok hos duruyor.

Ben de kısa monlarla daha çok beğeniyorum. Ama artık zorunlu ihtiyaç hale geldi, hem her kıyafeti tamamlayıcı bir aksesuar hem de sopuktan koruyor daha ne olsun :)

Anonymous Adsız said...
Simge aslında bir alışveriş turuna çıkabilir. Ne dersin ;)

Blogger Simge Kurban said...
Serapçım, en kısa sürede çıkalım derim. Nasıl ihtiyacım var bir bilsen :)