12 Şubat 2009 Perşembe
I Love Your Blog


Fashionbysiu blogunun sahibi arkadaşım sevdiği bloglar içerisinde Fash-Inn'i mimlemiş. Böyle güzel bir ödülle beni onurlandırdığı için kendisine çok teşekkür ederim. Sıra bende diyerek kuralları belirteyim:

1. Beni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek.

2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek.

3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.

Benim seçtiğim bloglar ise şunlar:(sıralama gelişigüzel yapılmıştır)

1- Günün Çorbası
2- Başak İnal
3- Kelebek Nehir
4- Shopkolik
5- Kırmızıya Dair
6- Keddynin Dolabı
7- Bir Demet Moda

Etiketler: ,

5 Comments:
Blogger Flame said...
Simgecim çok teşekkür ederim. I Love you tooo :)

Blogger Simge Kurban said...
Birşey değil şekerim :)

Blogger KelebekNehir said...
Mimlerine beni de eklediğim için teşekkür ederim Simge. Bu çok faydalı bir mim olmuş sayende bizde yeni bloglar keşfettik. Mim verdiğin diğer blogları da im lerime ekledim.

Blogger Simge Kurban said...
Ne demek, sen benim blog dünyasındaki ilk arkadaşlarımdan birisin :)
Bu mimleme olayı bence de iyi oldu.

Blogger KIRMIZI said...
cok tesekkurler Simgecim... ben de severek takip ediyorum seni biliyorsun... sevgiler...