5 Şubat 2009 Perşembe
Ginnifer, Jennifer ve Drew Marie Claire'de


"He's Just Not That Into You"nun üç yıldızı Marie Claire için poz verdiler. Drew Barrymore, Jennifer Aniston ve Ginnifer Goodwin aşk, flört, ayrılık üzerine derginin sorularına neşeli ve içten cevap verdiler. Üst fotoğraftaki resimde Drew'un üzerinde Valentino, Jennifer'ın Halston, Ginnifer'ın ise Alexander McQueen imzalı elbise var.



Üç yıldız da fotoğraf çekimlerinde gayet sevimli ve muzırdılar. Dillerini çıkartmadıkları mı, gözlerini devirmedikleri mi dersiniz, çekimlerde bayağı bir eğlendiler. Ben en çok Drew'un sevimli hallerine hayran kaldım. Magazin dergilerinde, Scarlet Johansson ve Jennifer Connelly'nin çekimlerde yer almamasının nedenini Jennifer Aniston'un kaprislerine bağlayan haberler çıkmıştı birara. Güya Aniston, Johansson ve Connelly'nin fotoğraflarda kendinden daha güzel görünmelerinden çekinmiş ve bu yüzden daha vasat yıldızlar olan Barrymore ve Goodwin'de ısrar etmiş. Bunu da belirtmeden geçmeyeyim dedim.



Fotoğraflar içi kaynak: Marie Claire

Etiketler: ,

2 Comments:
Anonymous Adsız said...
Malesef Jennifer Aniston'ı çok itici buluyorum.

Blogger Simge Kurban said...
Hmm, olabilir. Ben çok seviyorum mesela :)