11 Ocak 2009 Pazar
Altın Küre'ye Saatler Kala: Art of Elysium Davetinden Manzaralar


Ocak ayı demek kırmızı halı bolluğu demektir. People's Choice ile başlayan, Critic's Choice ile devam eden ve bu akşam Altın Küre ödülleriyle doruğa ulaşacak olan kırmızı halı seramonisinden önce Art of Elysium davetinden söz etmek istiyorum. Birçok ünlü ismin yardım amaçlı buluştuğu bu organizasyonun bu seneki ev sahipleri Vogue ve Cartier. Davete katılan isimler ise birbirinden ilgi çekici. Bunu bir kenara bırakalım, elbiselerden söz edelim. Her zamanki gibi siyah yine ön planda. Odette Yustman, Kate Bosworth, Ali Larter gibi isimler siyahtan yana tercihini kullananlardan.



Siyah dışında hem People's Choice hem de Critic's Choice ödüllerinde sıkça karşılaştığımız beyaz yine kendinden söz ettirmeyi başarıyor. "One Tree Hill" dizisinin yıldızı Sophia Bush, Courtney Cox ve Nicole Richie beyaz elbiseleriyle çok hoş görünüyorlar.



Beyazı düz sade olarak kullanmak yerine ona biraz hava vermek için beyaz üzerid esenli elbise giyenler de yok değil. Milla Jovovich ve Marisa Tomei bu tarz elbise giymeyi tercih etmişler. Alicia Witt'in nar çiçeği straples elbisesini de araya koymadan edemedim.



Siyah ve beyaz hep ağırlıkta olacak değil ya. Amy Smart kırmızı, Joy Bryant sarı, Rachel Griffiths gece mavisi elbiseleriyle davete renk getiriyorlar.



Son günlerin gözde yıldızlarından Eva Mendes halter yaka yavruağzı elbisesiyle yine göz kamaştırıyor. Zelda Williams'ın orman yeşili elbisesi de hiç fena değil. Kirsten Dunst'a ise söyleyecek kelime bulamıyorum. Boyun kısmı tül fırfırlı, bej renkli saten elbisesiyle sanki hamile gibi görünüyor.

Bu arada küçük bir not düşmek istiyorum. Ocak ayının bu üç önemli organizasyonundan yola çıkarak, bu akşamki Altın Küre ödül töreninde beyaz ve mavi-lacivert tonlarının ön plana çıkacağını düşünüyorum. Tabii benimki bir varsayım. Bekleyelim, görelim.

Etiketler: ,

1 Comments:
Blogger serap said...
beyaz elbislerden ilk sırada olan çok güzel detaylara sahip.dikim kalitesi çok yüksek.gögüsten başlayarak uçuş uçuş verev kesime bayıldım.