9 Ocak 2009 Cuma
Max Factor ve Bayan Bloggerlara Hediyesi


Yaklaşık 20 gün önce Max Factor adına bana bir mail ulaştı. Benim gibi bloggerlarla markanın piyasaya çıkarttığı son ürünü paylaşacaklarını söylediler. Tam 31 aralık'ta güzel bir süpriz yapıp kırmızı bir makyaj kutusu yolladılar. İçinde de bir mektup, markanın son ürünü "false lash effect" isimli rimeli ve arkadaşlarımla ve okuyucularımla paylaşmam için 5'er YTL'lik indirim kuponları vardı. Ürünü hemen o akşam, yılbaşını kutlamak içi gittiğimiz partide kullandım. İndirim kuponlarını da arkadaşlarımla paylaştım.

Kendilerine teşşekkür ediyorum bloggerları da hatırladıkları için. Böylesi bir ince davranışta bulunmaları benim gibi birçok bloggerı mutlu etmiştir kesin. Gelelim ürünle ilgili yorumlarıma. rimel dağılmadan, topaklanmadan kirpiklere sürülüyor. Göz kaleminden başka birşey kullanmayan benim için farklı bir hediye olmuş oldu. Kısa kirpiklere sahip olan ben, Max Factor'un rimeliyle kirpiklerimin daha dolgun ve kıvrık görünmesinden hoşnut kaldım. Bu başarılı pazarlama çalışmasını yapan Proximity İstanbul ekibine ve Süleyman Bey'e tekrar teşekkürler.

Etiketler: ,

1 Comments:
Anonymous Adsız said...
markaların blog dünyasının önemini farketmeleri güzel bi gelişme.max factor rimeli alıp denemeli :))