11 Haziran 2008 Çarşamba
Sex and The City mi Dediniz?


Her yerde Sex and The City var. Karakterlerin kullandıkları çantadan ayakkabıya, üzerlerindeki elbisenin ne marka olduğuna dair bilgiler veren öyle çok site ve moda dergisi var ki! Nereye baksam, Carrie, Samantha, Charlotte ve Miranda'nın son moda kıyafetlerle verdikleri pozları görüyorum. Nişantaşı-Atiye Sokak'taki direkler bile filmin afişleriyle süslenmiş. Dizinin bir bölümünü bile izlemedim şu zamana dek. Bilmiyorum çok mu şey kaçırdım acaba? Filmi de izlemeyi düşünmüyorum açıkçası. Sadece giydikleri kıyafetleri, aksesuarları yorumlamak bile yeterli benim için.



En beğendiğim karaktere gelirsek; tabii ki ayrıksı seçimleriyle Carrie. Carrie'yi canlandıran Sarah Jessica Parker'ın giyim tarzını ise normalde pek beğenmem. Gerçek hayatta tercihim ise bir zamanlar Melrose Place dizisinde izlediğim Kristin Davis.



Resimler için kaynak: RedCarpetFashionAwards

Etiketler:

1 Comments:
Blogger yeliz said...
selam simge,
bence bi ara diziyi izlemelisin. eğlenceli, kadın hikayeleri... ben en çok dizideki ayakkabı ve kıyafetler için izlerdim, nitekim filmi de baştan sona defileye döndürmüşler :) filmden çok kıyafetler konuşuluyor...