16 Eylül 2007 Pazar
Kıssadan Hisse

Victoria Beckham'ı tarzını aslında pek sevmem; ama son bir haftadır giydikleriyle beni adeta büyülüyor. New York Moda Haftası'nda geçirdiği 2 gün içerisinde giydiği 4 kıyafetle adından söz ettirmekte oldukça başarılıydı.

İlk gün yeşil-siyah Oscar De La Renta elbisesi, Givenchy d'Orsay ayakkabıları ve Hermes Baccara portföy çantasıyla karşımıza çıktı.

Aynı gün Marc Jacobs'un şovu için değiştirdiği grili-morlu Herve Leger elbisesi ise muhteşemdi. Hele hele mor Jimmy Choo ayakkabıları, mor süet Hermes Kelly Pochette çantasıyla bu elbiseyi kombinlemesi karşısında ağzım bir karış açık kaldı açıkçası.

Aynı gece yine Herve Leger mandalina rengi elbise ve metalik altın rengi Givenchy d'Orsay ayakkabılarıyla çok hoş görünüyordu. Bu Herve Leger isimli modacının ismini son günlerde sıkça duymaya başladım. Kıyafetleri gerçekten hoşuma gidiyor, yakında tasarımcı günlüğü köşemde ondan bahsetmeyi düşünüyorum.

Herneyse, Vicky'ı ikinci gün ise kırmızı Roland Mouret elbise, Hermes çanta ve Jimmy Choo ayakkabılar içerisinde görünce artık dedim ki bu kadın kendine yakışanı iyi biliyor.



Tabii işin şu kısmı da var. Victoria'nın son günlerde dikkatimi çekmesinin nedeni; geçtiğimiz aylarda pembe Roland Mouret elbisesi ve fuşya rengi Hermes Birkin çantasıydı. Bence fuşyayı bu sene en güzel kullanan kadınlardan biri oldu. Bir hafta önce de kendisini Pucci mini elbisesi, mor sandaletleri ve yine pembe Hermes Birkin çantasıyla görmüştüm.

Yani kıssadan hisse, New York Moda Haftası'nda giydikleriyle hiç de şaşırtmadı beni ve gecenin bir yarısında beni ekran karşısına oturtup kendisiyle ilgili blog yazdırdığı için koca bir aferin ona!

Etiketler: , , , , , , ,

0 Comments: