3 Mart 2009 Salı
Jennifer, İngilizleri Seviyor


Bu hafta Jennifer Aniston'dan çok bahseder oldum; ama elimde değil. Kadını sevince ister istemez blogumda ona biraz torpil geçiyorum. Herneyse. Şu son hafta Jennifer'ın stil danışmanını değiştirdiği ve yeni bir stilistle çalışmaya başladığı her halinden belli oluyordu. "Marley&Me" filminin prömiyeri için bulunduğu Londra'da Burberry'e ait çelik mavisi, straples bir elbiseyle kendisini görünce, Paris'teki çiçekli elbise bir, bu iki dedim. Bunlar pek de hayra alamet değil. Aslında değişimin başlangıcıyla ilgili ipuçlarını Oskar ödüllerinde bize vermişti. Hele şükür diyorum, gözlerinin rengine yakın bir kıyafetle Jen'i görmenin verdiği mutlulukla. Hadi bunu geçtim, bir de Elle UK dergisinin Nisan sayısına kapak olmasın mı? Bu ne demek oluyor, bu hafta Jennifer Aniston'un haftası demek oluyor.



Dergiye verdiği röportajda aksiyon filmlerinde oynamak istediğini belirten Aniston, James Bond'da Daniel Craig ile oynamanın mükemmel olacağını söylemeden geçemiyor. Romantik komedilerde görmeye alıştığımız Jennifer'ı Bond kızı olarak hayal edebiliyor musunuz? Daniel'e pek de yakışır doğrusu. Snob, soğuk bir İngiliz ajanının yanında şirin bir American's Sweatheart!



Resimler için kaynak: Elle UK

Etiketler: , ,

0 Comments: