4 Temmuz 2008 Cuma
Beyaz Çerçeveli Gözlükler Çok Modaymış!


Renkli çerçeveli Wayfarer güneş gözlükleri modaydı bundan birkaç ay öncesine kadar. Renkli çerçeveler tahtını şimdi beyaz çerçevelere devretmiş durumda. Geçen senenin en kötü trendlerinden biri seçilen beyaz çerçeveli retro gözlükler nasıl oldu da yine moda oldu anlamış değilim.



Kate Moss ile başlayan bu akım, Lily Allen, Drew Barrymore, Hayden Panettiere tarafından keyifle takip edilmekte. Drew Barrymore geçen senenin intikamını almak istercesine bu gözlüklerini gözünden çıkartmamakta ısrarlı zaten.



Peki, beyaz çerçeveli gözlükler trend olur da bizim ünlüler boş durur mu hiç? Çiğdem Kayalı, Çağla Kubat ve Hülya Avşar güney sahillerinde güneşlenirken bu gözlükleri tercih ediyorlar.

Etiketler: , ,

2 Comments:
Blogger Aslı Cin said...
Evet bir kaç ay önce duymuştum bu modayı ama itibar etmedim açıkçası. Bana hala komik geliyor, bir nevi gönüllü moda kurbanı olmak gerekiyor.

Bugün komşu blogları ziyaret ediyorum, meğer ne kadar çok ve ne kadar hoş moda blogu varmış.

Moda mutfağından merhaba :)

Blogger Simge Kurban said...
Aslı merhaba,

Markalar aynı trendleri ısıtıp ısıtıp tekrardan önümüze koymaktan sıkılmıyorlar, bu yanılgıya düşen millet de bu trendleri uygulamaktan.

Blogumu beğendiysen ne mutlu bana! Ben de senin blogunu mordolaptan öğrenmiştim, gayet güzel kombinler yaratıyorsun :))

Tanıştığımıza çok memnun oldum.