3 Temmuz 2008 Perşembe
2008 Sonbahar Haute Couture'dan En Beğendiğim İki Koleksiyon
2008 Sonbahar Haute Couture koleksiyonları Paris'te sergilenedursun ben favorilerimi çoktan seçtim bile. İlki; John Galliano'nun renk yelpazesi içerisinde sunduğu muhteşem Dior koleksiyonu.

Dior-2008 Sonbahar Haute Couture



Fiyonklar, ışıltılar, asimetrik kesimler, fırfırlar, tüller ve 20'lerin kısacık bob kesim saçlarını kaplayan çan biçimindeki şapkalar göze çarpan detaylardan.



Mavi, yeşil, pembe, mor, yavruağzı, krem, gri gibi neredeyse her rengin kullanıldığı koleksiyonda kıyafetler sanki biraz Elie Saab'ın tarzını andırıyor gibi. Olsun, her halleriyle çok güzel görünüyorlar.



Diğer tercihim; beni hiçbir zaman hayal kırıklığına uğratmayan Elie Saab.

Elie Saab- 2008 Sonbahar Haute Couture



Peri masallarındaki prenseslerden hiçbir farkı yok Elie Saab kadınlarının. Kabarık organze tül ya da göğüs kısmı fiyonk detaylı, ampir kesimli tafta elbiseler, omuzda kocaman çiçek aplikeler, etek kısmı akordeon detaylar modacının vazgeçilmezi.



Yerleri süpüren elbiseler, dantel işlemeler ve elbiselerin üzerini kaplayan çiçek oyalarla bir kez daha beni benden aldı Elie Saab. John Galliano ve Elie Saab'ı avuçlarım sızlayıncaya kadar alkışlamak istiyorum!



Resimler için kaynak: Style

Etiketler:

0 Comments: