15 Mayıs 2008 Perşembe
Cannes'da Ünlüler Geçidi


Dün gece kanallar arasında dolaşırken NTV'de canlı olarak yayınlanan Cannes Film Festivali'nin kırmızı halı şölenine rastlayınca takıldım kaldım. "Blindness" filminin prömiyeriyle başlayan seremoni, Mayıs ayında kırmızı halı geçişlerine hasret kalan ben gibiler için bulunmaz bir nimet. Kortejde jüri üyelerinden Natalie Portman'ı görünce gözlerime inanamadım. George Lucas çok doğru bir tercihte bulunmuştu Portman'ı kraliçe Padme Amidala olarak seçerken. O asil havasıyla, buğulu gözleriyle, mağrur duruşuyla tam da bir kraliçe edasına sahip. Giydiği Lanvin marka mor, fırfırlı straplez elbise gençliğini çok iyi yansıtsa da saçlarını topuz olarak toplaması, gözlerine dumanlı makyaj yapması bile yetiyor asil havasını vurgulamak için. Moru seçen tek ünlü Natalie Portman değildi tabiiki. Manken Bar Rafaeli de leylak rengi, drapeli Versace elbisesiyle büyüleyiciydi.



Yıldız galaksilerinin kraliçesinden söz edip de, İngiltere kraliçesi I.Elizabeth'ten söz etmeden olmaz. Stil ikonlarımdan Cate Blanchett yine beni şaşırtmadı ve Armani Prive elbisesiyle gecenin en dikkat çekici yıldızı oldu. Bu kadının birkaç ay önce bebek doğurduğuna inanabilir misiniz? Şeftali rengi, katmerli, tek omuzlu elbisesi beyaz tenli birisinde ancak bu derece güzel durabilir. Diğer beyaz tenli, mağrur duruşlu oyuncu Julianne Moore ise kendine hiç yakıştıramadığım, ne olduğu belli olmayan bir elbise ile karşımıza çıktı. Christian Lacroix imzalı ampir kesimli bal rengi perde görünümlü elbisede ne ararsanız vardı. Yoğun drape, çiçekler, kuş tüyleri, ışıltılar...



Mischa Barton'un tek omuzlu çivit mavisi Alberta Ferretti elbisesi ise yaşına hiç uygun değildi. Deniz kızını andıran bu parlak elbise Barton'a yaşından büyük, olgun bir hava kattı. Bu senenin renk trendlerinden turkuaz yine gündemdeydi. Eva Longoria'nın Versace imzalı elbisesi ten rengini çok güzel yansıttı.

Resimler için kaynak: JustJared, FabSugar

Etiketler:

3 Comments:
Blogger Umut said...
Natalie Portman, Star Wars'taki Padme Naberrie Amidala rolüyle gönlümüzde taht kurdu.

Üzerindeki elbisesiyle de resmen bir çiçeğe dönmüş, ama kraliyet çiçeği. :)

Nedense Julianne Moore'un üzerindeki elbiseyi ben de beğenmedim, Natalie Portman'dan hemen sonra görmekten kaynaklanıyor olsa gerek.

Blogger Umut said...
Mischa Barton'ın elbisesini de beğendim, söylemeyi unutmuşum.

Mor güzel renk ya. Hem esmerlere hem de beyaz tenlilere gidiyor.

Blogger Simge Kurban said...
natalie kesinlikle kraliyet çiçeğine benziyor. zarif ve mağrur. julianne moore ise çiçek mi tavus kuşu mu belli değil.