7 Nisan 2008 Pazartesi
Stil Hırsızı- Sarı-Siyah Kombini


Sarı ve siyah şu zamana kadar birlikte pek düşünmemiştim. Sarıyı kendime yakıştırmam ve de siyahla biraraya gelince bana hatırlattığı tek şey "arı maya". Kraliçe arıya dönüşmek isteyenler için birçok marka sarıyla siyahı kombinleyebileceğiniz koleksiyonlar çıkarttılar. İster siyah kumaş bir pantolon üzerine, ister etek üzerine, olmadı sarı bir elbiseye bele oturan siyah bir kemerle kombinleyin. Ben bu ikilinin daha çok etekle kulllanımına rastladığımdan sizin için iki tane kombin hazırladım.



Etiketler:

6 Comments:
Anonymous Adsız said...
Sarisinlara sari rengi hic yakistiramam bende sarisin oldugum icin. Boyle zamanlarda esmer olsaydim keske diyorum. Koyu tene sari renk cok guzel yakisiyor.

Blogger Simge Kurban said...
sarışınlara da sarının bazı tonları yakışabiliyor. mesela bu ayki instyle dergisinde, taksi sarısının reese weitherspoon gibi beyaz tenli, mavi gözlü sarışınların üzerinde çok güzel durduğuyla ilgili bir yazı vardı.
reese'nin geçen seneki altın küre ödül töreninde giydiği sarı nina ricci elbiseye bir bak derim :)

Anonymous Adsız said...
yorumuma hemen cevap verdigin icin tesekkurler sayfani surekli takip ediyorum etmeye calisiyorum hatta bazi arkadaslara da onerdim bakmalari icin. Dedigin elbisenin resmini ekleyebilir misin?

Blogger Simge Kurban said...
sana linkini veriyorum:
www.seenon.com/blog/uploads/reese.bmp
sitemi takip ettiğin ve arkadaşlarına da önerdiğin için çok teşekkürler :)

Anonymous Adsız said...
Tesekkurler sade ve gusel bi elbiseymis.... :)

Blogger Simge Kurban said...
cate blanchett ve naomi watts de sarışın olmalarına rağmen sarıyı kendine yakıştıranlardan.
cate için: http://img.stern.de/_content/53/70/537095/blanchett_250.jpg

naomi için: http://www.vinegargirl.com/wp-content/uploads/2007/03/naomi-watts.jpg

umarım senin için iyi örnekler verebilmişimdir :)