10 Ocak 2008 Perşembe
Ice Ice Baby


Havaların soğuduğunu hesaba katmak gerekir artık. Gerçi hala güneş tepemizde ensemizi yakıyor; ama olsun. Sonuçta kış mevsimindeyiz ve yeni siyah olarak adlandırılan grinin egemenliğini yaşıyoruz. Hem de her şekilde. Kimi zaman basit, kimi zaman seksi, kimi zaman olabildiğince cool. Bu dönemi "modada buzul çağı" olarak adlandırmak da mümkün.


Kırmızı halı üzerinde de bu etki kendini gösteriyor. Gösteri dünyasının buzlar kraliçesi olmaya hevesli olan yıldızlar, kıyafet seçimlerinde grinin dondurucu, çarpıcı havasını yansıtmak için birbirleriyle yarışıyorlar adeta. Kate Hudson, Kate Winslet, Thandie Newton'dan sonra Lauren Conrad ve son olarak Katie Holmes ve Katherine Heigl da grinin cansız ve soğuk kalıbını
kıranlardan.


Marka olarak bakacak olursak; Burberry Prorsum, Alice+Olivia, Balenciaga, Alexander Wang, Donna Karan, Malandrino, Gucci, Bill Blass ve Armani Prive buz kesmiş elbiseleriyle bizleri kucaklayanlardan.

Kaynak: Fabsugar

Etiketler: , ,

3 Comments:
Blogger KelebekNehir said...
Merhaba Simge
Uyarını dikkate alarak geçmişe dönük iyileştirme yapacağım eski yazıları da gözden geçireceğim. Sanırım en başta bunun alıntı olduğunu belirtmek lazım karışılık olmaması için. Seni bağlantılarıma ekledim. Bu vesileyle tanışmış olduk:)

Blogger KelebekNehir said...
Bu yıl ben de gümüş rengi bir gece kıyafeti aldım. Her zaman giyilebilecek bir renk değil belki ama güzel bir değişiklik oldu.

Blogger Simge Kurban said...
Selam, amacım seni mahçup duruma düşürmek değildi. Benim başıma daha evvel bu tarz birşey geldiği için hemen celallendim, bir de jülide arkadaşım olur :) kusura bakma..
beni listene eklediğin için teşekkür ederim..biraz garip bir tanışma oldu, ama olsun sonuçta tanışmış olduk. memnun oldum.
gri zor bir renk, onu başka canlı renklerle kombin edersen her zaman kullanırsın..sarıyla, yeşille, morla ve fuşya pembesiyle süper durur :)