30 Ocak 2008 Çarşamba
En Sevdiğim Kırmızı Elbiseler
People dergisi Oskar ödül töreninin yaklaşmasına az bir zaman kala Oskarların en çarpıcı kırmızı elbiselerini listelemiş. Listenin içerisinde geçtiğimiz yıl Nicole Kidman'ın giydiği Balenciaga, 2006 yılında gerçekleşen ödül töreninde Keira Knightley'in tek omuzlu tafta Vera Wang, 2003 yılında "En iyi kadın oyuncu" dalında aday olan Renee Zellweger'in Carolina Herrera imzalı elbiseleri de yer alıyor. Bu listeyi görünce ben de kendi listemi oluşturmaya karar verdim. İşte benim kırmızı halı üzerinde beğendiğim kırmızı elbiseler:



Jennifer Connelly'nin Victor&Rolf elbisesini her zaman beğenmişimdir. Ten rengine çok güzel giden bir renk seçmiş Connelly. Cate Blanchett'in 2004 Altın Küre ödül töreninde giydiği Donna Karan yakut rengi elbise yıldızın hamile haliyle bile ne kadar büyüleyici olduğunu kanıtlıyor adeta. Valentino'yu biliriz, kırmızıyı çok sever. Emmy Rossum'un üzerindeki Valentino elbise çok çarpıcı görünmüyor belki; ama bence çok şık ve alımlı.



Renee Zellweger kırmızıyı en güzel taşıyan isimlerden. Kırmızı halı üzerinde taşıdığı kırmızı elbiseler genelde ince işin ürünü. Carolina Herrera ile çalışmayı seven yıldızın Bridget Jones-2'nin galasında giydiği Marchesa elbisesi ile beni benden almıştı.



Ali Larter'ın geçtiğimiz yıl Emmy ödül töreninde giydiği straplez saten Reem Acra, 2005 yılındaki Altın Küre ödül töreninde Jennifer Garner'ın giydiği kırmızı Valentino ve Mischa Barton'un abartısız, zarif Roberto Cavalli imzalı elbiseleri de benim için çarpıcı kırmızı elbiseler içerisinde yer alıyor. Yakında diğer renklere de el atmayı düşünüyorum.

Etiketler: ,

0 Comments: