17 Eylül 2007 Pazartesi
Emmy Ödül Gecesinden Notlar


2007 Emmy Ödül Töreni de geldi geçti ve benim gibi gecede kim ne giymiş diye merak eden moda meraklılarına gecenin trend analizini yapmak düşüyor.

Gecenin öne çıkan detaylarından biri kırmızıydı. Ali Larter, Kate Walsh, Heidi Klum, Mary-Louise Parker gibi isimlerin giydiği kırmızılı-bordolu elbiselerden özellikle Kate ve Heidi'nin kullandığı renk daha koyu ve daha güzeldi. Gerçi Mary'nin korse detayını çok yakıştıramadım kendisine. Kırmızının yer bulduğu bir yer de dudaklardı tabii. Kahterine, Heidi ve tabii ki Christina Aguilera bu zor rengi kendilerine yakıştırmasını bildiler.



Bunun yanısıra beyaz ve parlak-mücevher detaylı elbiseler de öne çıkıyordu törende. Katherine Heigl, Lisa Rinna ve Marcia Cross kendilerini beyazın büyüsüne kaptıranlardandı. Ana Ortiz ve Eva Longoria ise parlak, göze çarpıcı kıyafetlerle geceye katıldılar.



Elbiselerdeki saten dokusuna bayılırım. Ali Larter, Rebacca Gayheart ve Minnie Driver sateni gayet güzel taşıdılar. Özellikle Rebecca Gayheart'ın lacivert saten dokulu elbisesi muhteşemdi. Şahsen en beğendiğim elbise o oldu. Diğer Rebecca Romijn ise retro uçuk pembe elbisesi ile hoş görünüyordu.

İş kıyafetlerle bitse iyi, bir de detay kısmı var. Gecede genel olarak straples elbiseler yoğunluktaydı. Lisa Rinna, Heidi Klum, Jennifer Morrison ve Melora Hardin'in kıyafetlerindeki yırtmaç dikkat çekiyordu. Şahsen dikkatimi çeken bir husus da; yıldızların çoğunun farklı ve ismi yeni yeni duyulmaya başlayan tasarımcılarla çalışması oldu. Bunun dışında her bir tasarımcı tek bir ünlü için çalışmış, bir tasarımcının ismine başka bir ünlünün üzerinde rastlamadım.

Etiketler: ,

2 Comments:
Anonymous Adsız said...
kirmizi kiyafetler pi$ti gibi gorunuo ama gayet $Ik durmu$ hepsinin ustunde ve kirmizi halinin ustunde de kotu gorunmemis. bayildim bayildim!

Blogger Simge Kurban said...
bir de kıyafet dokusu saten oldu mu "ben de bir tane istiyorum" diyesi geliyor insanın.