30 Eylül 2007 Pazar
Stil Hırsızı- Eva Longoria'nın Payet Elbisesi


Mordolap sitesinin cici sahibesi Jülide, Eylül ayının trendi olarak payeti seçmiş. Doğruya doğru. 2007 Emmy ödüllerinde Eva Longoria'dan hemen sonra Jessica Alba, Debra Messing, Sarah Michelle Gellar ve son olarak Heidi Klum gibi isimler bol işlemeli, üzeri ışıl ışıl kıyafetlerle davetlerde boy gösterince payetin oldukça in olduğunu anlamış oldum.



Elie Saab, Chloe, Prada, Marchesa gibi tasarımcılar sonbahar koleksiyonlarında payeti ön plana çıkartmışlar. Özellikle Elie Saab ışıltılı ve bir o kadar göz alıcı kıyafetler tasarlamayı sevdiği için bu sene onun yılı olacakmış gibi.



Ben de payet elbiseleri nasıl kombinlemeniz gerektiği konusunda size yardımcı olması için bir iki kombin hazırladım. Birinde kış sezonunun hit ayakkabılarından oxford ayakkabıyı, diğerinde de Sarah Jessica Parker'in favorisi Dior sandaleti kullandım.

Etiketler:

1 Comments:
Anonymous Adsız said...
bu sene payet çok moda nerdeyse her yerde, gazetede bunun çok trendy olduğunu okudum demekki yalan deil