25 Nisan 2009 Cumartesi
Kırmızıya Gönül Verenler El Kaldırsın!


Böyle canlı, yakıcı, albenili bir rengi hangi kadın sevmez ki? Bir kere tüm gözler sizin üzerinize toplanıyor, ortamın en dikkat çekici kadını siz oluveriyorsunuz. Üzerinizde başka birşey taşımanıza gerek bile yok. Tek başına yeterli, başka hiçbir şeye ihtiyaç duymayan bir renk kırmızı.



Sahnelerdeki yerini alan bu renk, Jennifer Lopez, Julianne Moore, Debra Messing, Taylor Swift, Portia De Rossi, Eva Longoria, Zor Saldana, America Ferrera, Sienna Miller, Molly Sims, Eva Mendes, Marisa Tomei (liste bitmek bilmiyor) gibi isimlerin üzerinde ayrı bir parlıyor.




Cazibeli kadının vazgeçemediği renk olan kırmızı, renklerin içinde kuşkusuz en dikkat çekici olanı. Hal böyleyken ünlüler dünyası da katıldıkları davetin en göze çarpan ismi olma konusunda birbiriyleriyle yarışırken kırmızının gücünden yararlanıyorlar.



Kırmızı tek başına takılmayı seven bir renk dedik ya, bazen onu farklı tonlarla süslemek de hiç fena olmuyor doğrusu. Ona en yakışan tonlar da siyah ve beyaz. Böylece gözleri yorabilecek canlılığı da biraz olsun kırılabiliyor, daha yumuşak bir görünüm elde edebiliyorsunuz.



Anne Hathaway, Miley Cyrus, Dita von Teese, Eva Herzigova, Kristen Stewart, Nicole Richie kırmızıyı tek başına kullanmayıp farklı renklerle kombin eden ünlülerin başında geliyor.



Resimler için kaynak: InStyle

Etiketler: , , ,

5 Comments:
Blogger Prima Donna said...
ben benn benn:)

Blogger KIRMIZI said...
ben de, ben de, ben deee....

Anonymous simla said...
n çok jennifera yakıştırdım kırmızıyı:)

Anonymous Illcare said...
Emekle hazırlandığı belli, stil sahibi, çok güzel bir blog olmuş.
Çok teşekkürler.

Blogger Simge Kurban said...
Arkadaşlar, kırmızı gibi taşıması zor, ama bir o kadar da seksi başka bir renk yok bence :)

Illcare, blogumu beğenmene çok sevindim. Her zaman takip etmen dileğiyle,