9 Ekim 2008 Perşembe
Katie'nin Paçası Kıvrık Pantolonları


Katie Holmes'ın bu salaş, sözümona trendy tarzını görünce yazmadan edemedim. Paçası kıvrılmış, yer yer yırtrık bu denim pantolonla çok mu tarz sahibi görünüyor? Hayır, insan istediği gibi takılır, giyinir; ama mal bulmuş mağribiler gibi sevinen stil avcıları bu kıyafetleriyle Katie'yi trendsetter ilan etmiyorlar mı, şaşıp kalıyorum.



Dışarıdan yansıyan çoğu fotoğrafında ünlü yıldızın bu pantolondan vazgeçemediğini görüyoruz. Moda basını onu bu haliyle ikona seçedursun, bana göre çok banal ve çok paçoz :)

Etiketler: , ,

2 Comments:
Anonymous alışverişkolik said...
hiçte paçoz falan deil moda sitesi açıosun modayı takip edemiosun onlar boyfriend jeans tamam mı...

Blogger Simge Kurban said...
İngilizce tabiri "boyfriend jeans" olabilir, ama görünüşü itibariyle paçası kıvrık, değil mi yoksa ben mi yanlış görüyorum :)
ayrıca istediğim eleştiriyi de yaparım, sonuçta blog bana ait. senin bu dozunu aşan eleştirini bile yayınlıyorum, şanslısın bence :))