25 Eylül 2008 Perşembe
Moschino'nun Romantik 2009 Yazı


İşte böyle bir yaz istiyorum! İtalyan modacılar kadar kadın siluetini iyi kavrayan ve ona göre elbiseler yaratan başka modacı bulmak zor. O saten dokusu, o romantik ve zarif duruş nedir öyle? Normalde pek takip etmediğim Moschino'nun Milano Moda Haftası'nda sunduğu 2009 ilkbahar-yaz kreasyonuna öyle takılıp kaldım ki anlatamam. Saten pantolonlar, etekler, elbiseler modelin üzerinden sanki akıp gidiyor.



Fırfır, katmer, gül ve fiyonk gibi bir detay zenginliği ile genelde tek renk üzerine, fazla abartılı olmayan; ama o haliyle bile ihtişamlı kıyafetler hazırlamış marka. Gelecek yazın hit renklerinden olacak gül kurusuna yakın pembenin yanına nane yeşili ve neon renklerdeki maviyi ekleyin, ne demek istediğimi anlayın. Kedi Kadın'ın maskesini andıran gözlükler, elbiselerle aynı renkte pembe ve mavi opak çoraplar, saçlardaki çiçekler ve çantanın dışında neredeyse başka bir aksesuara rastlamıyorsunuz. Elbiseler yeterince konuşuyor, başka birşeye de gerek yok zaten.



Resimler için kaynak: Style

Etiketler: ,

2 Comments:
Blogger kadriye said...
Benim aklımdan geçeni dillendirmişsin Simge :)Yazılarını takip ediyorum. Başarılar.

Blogger Simge Kurban said...
Bunu duyduğuma çok sevindim. Teşekkürler :)