8 Eylül 2008 Pazartesi
Haftanın Şıkı Evan Rachel Wood ve Anne Hathaway


İki isim arasında kaldım ve bir türlü karar veremedim. Venedik ve Toronto Film Festivalleri'ndeki şıklık bereketi beni bu duruma düşürdü. Bu yüzden bu hafta iki tane haftanın şıkı seçtim. İlki, gotik kızdan stil sahibi genç kadına terfi eden Evan Rachel Wood. Venedik Film Festivali'nde giydiği iki kıyafet de muhteşemdi. Siyah-beyaz çizgili Lanvin elbisesi hatlarını çok güzel ortaya çıkarttı. İlginç kalıba sahip bu kıyafet Evan'ın üzerinde sanki Tim Burton karakteriymiş gibi durdu. İkinci elbisesi ise muhteşem bir Monique Lhuillier gece elbisesiydi. Yeşil zeytin rengindeki ipek elbiseyle kombin ettiği Jimmy Choo marka oval portföy çantaya ise söyleyecek söz bulamıyorum!



Bu haftanın 2.şıkı ise Anne Hathaway. Venedik Film Festivali'ndeki soluk gri Versace ve şarap rengi Lela Rose elbiseleri doğru tercihlerdi. Toronto Film Festivali'nde giydiği siyah Jean Louis Scherrer elbiseyle prenses havasını üzerinden atamadığını bir kere daha gösterdi ünlü yıldız.

Etiketler:

0 Comments: