30 Ağustos 2008 Cumartesi
Moda Bloggerları Olarak Akşam Gazetesi'ndeyiz
Moda blog yazarı olarak 1 seneyi yeni doldurduğum bugünlerde küçük süprizler çıkıyor karşıma. Süprizlerden biri de Akşam gazetesinde yer almam. Özlem Öztürk'ün ben ve benim gibi 6 tane moda bloggerıyla moda blog yazarları üzerine röportaj yapmak istemesiyle başlayan bu olay bugün Akşam gazetesinin Cumartesi ekinde yer almamıza kadar uzanan bir süreç. Fotoğraf çekimlerine maalesef katılamamıştım. NYC2IST'ten Rana, ModaCadısı ve Fashionalism'den İlke ile Leb-i Derya'da çekim yapan Özlem çekime katılmayan 4 bloggerdan(Modatrendenin'den Melis, Mordolap'tan Jülide, ModaMutfağı'ndan Aslı ve ben) fotoğraflarını çekip göndermesini istemişti. Aslı Cin'in dışında fotoğrafı yayımlananın olmadığını duydum gazeteyi edinen arkadaşlardan. Editörlerin tutumlarını iyi biliyorum. Sonuçta gazetecilikten geliyorum. Kaldı ki röportaj için gönderilen soruların hepsini cevaplamama rağmen çok az bir kısmı kullanıldı gazetede. Sonuçta 7 kişiydik, hepimizle başa çıkmak zor :)
Röportajı okumak isteyenleri buraya davet ediyorum. Özlem'e de böyle bir yazı çıkarttığı için bol teşekkürler.

Etiketler: , ,

8 Comments:
Anonymous Adsız said...
kutlarım! umarım moda bloggerları ile ilgili daha fazla haberler duyarız. devir blogger devri :))

Blogger kadriye said...
Tebrikler! Başarılarının devamını dilerim. İçtenlikle...

Blogger Umut said...
Fash-Inn'in başka moda bloglarından farkı bu zaten, gizemli olması. Basılı medyada ilk defa gördük, eminim bunun devamı gelecektir. Başarılarının devamı dileğiyle!

Blogger Simge Kurban said...
Dilara ve Kadriye, içten dilekleriniz için çok teşekkürler.
Umutcum, gizemli olduğumu düşünüyorsun; ama benden daha gizemlileri mevcut :)

Blogger Umut said...
Reklam için yapılan teatral gizemden farklı birşeydi bahsettiğim, neyse benzerlerinin içlerinden fikirlerin ve sunduklarınla sıyrılmayı bir şekilde başarıyorsun ya, okuyucularına yeter bence.

Blogger yeliz said...
tebrikler!! yazıyı okudum, bu şekilde ulusal bir gazeteden sesini duyurabilmek ne güzel bir başarı... umarım bunların devamı gelir.

Blogger Aslı Cin said...
Simge şimdi senden öürendim fotoğrafımın çıktığını, gzateyi alan biri ile konuşamadım henüz.

Blogger Simge Kurban said...
6.sayfada sitenin screen shotı yer alıyor. Bir de merdivende oturan, siyah elbiseli halin :)