26 Ağustos 2008 Salı
Elie Saab'tan Kış Masalları


Masal prensesi olmak istiyorum. Binbir Gece Masalları'nın geçtiği diyarda hem de. Hikayemin anlatıcısı da Elie Saab olsun mümkünse. Bana birbirinden güzel, şaşaalı elbiseler hazırlasın. Prensim elimden tutsun, şölenlere gidelim, gecenin en güzel kızı ben olayım. Elbiselerim ipekten, şifondan, uçuş uçuş. Bordodan lal rengine, lacivertten yeşile uzanan bir renk yelpazesi içerisinde salınayım ortalarda.



Masal kraliçesi ben Şehrazad, Elie Saab'ın ellerinde nasıl bir dilbere dönüşürüm, varın siz düşünün. Her zaman gece elbisesi giyilmez, biliyorum; ama konu Saab ise her kadının prenses olmaya hakkı var o kıyafetler içerisinde.



2008 sonbahar haute couture koleksiyonu gibi 2008-2009 sonbahar-kış koleksiyonu da bir içim su. Ne diyeyim daha Allah aşkına!



Resimler için kaynak: Style

Etiketler:

0 Comments: