25 Ağustos 2008 Pazartesi
Chanel ve Alexander McQueen Elbisesi Arasındaki Benzerlik


2004 senesinde düzenlenen Costume Institute Galası'nda Claire Danes'in giydiği Alexander McQueen'e ait krem rengi bir elbise vardı. Üzeri şövalyelerin zırhlarındaki işaretleri anımsatan bej rengi çapraz şeritlerle süslüydü. Bilmeyenler için üstteki resimin sağ tarafına koydum bu örneği. Neden bundan bahsediyorsun diyecek olursanız, ben susayım resimler konuşsun diyorum. Soldaki resim Chanel'in 2008-2009 sonbahar-kış kreasyonundan bir elbiseye ait. Bej rengi elbisenin üzerinde McQueen'in elbisesinin üzerindeki gibi çapraz şeritler var. Tek farkı siyah olması ve şeritlerin kesiştiği noktada çiçek motifli broşu andıran bir süslemenin olması. Aşağıya da daha iyi anlaşılabilmesi için yakından çekilmiş kareleri koydum. Ben mi abartıyorum yoksa Chanel'in prensi Karl Lagerfeld Alexander'dan mı esinlenmiş, emin değilim; ama tasarımlar öyle birbirine benziyor ki sizinle paylaşmadan edemedim. Aradan 4 sene geçmiş olsa da tasarım tasarımı andırıyor baksanıza.



Resimler için kaynak: Style

Etiketler:

1 Comments:
Anonymous Adsız said...
artık herkes birbirini taklit ediyo.o yüzden karl alexi kopyalamış şaşırmıyorum.alex de kimbilir kimleri kopyalamıştır??