13 Ocak 2008 Pazar
Gül, Zil ve Şal


Şu sıralar iyice açığa çıkan ayakkabı açlığımı bir şekilde durdurmam lazım. Hazır birçok mağaza büyük indirimlere girmişken, bundan yararlanmak lazım, değil mi? Yoksa blogumu bu gidişle ayakkabı haberleri işgal etmeye devam edecek.
Gözünüzden kaçmamıştır, çiçek aplikeli ayakkabılara bayılıyorum. Ne derece taşıyabilirim bu modeli bilmiyorum; ama bakması bile hoşuma gidiyor. İtalyanların ünlü ayakkabı devi Giuseppe Zanotti'nin tasarladığı şık ve feminen tasarımları fazlasıyla gözümü okşuyor bu yüzden. Gül goncası detaylı fuşya-kırmızı saten terlikleri ve yine gül aplikeli sandaletleri beni benden aldı. Zanotti gibi, Roger Vivier için tasarladığı ayakkabı modellerinde gül aplikeyi yoğun bir şekilde kullanan Bruno Frisoni de benim diğer favorilerimdendir. Bunu da belirtmeden geçemeyeceğim.



Ayakkabılarında yaptığı seyahatlerden ve gezdiği ülkelerin müziğinden ilham aldığını belirten Zanotti'nin bu tasarımlarında Arjantin ve tutkunun dansı tangodan fazlaca etkinlemiş olduğu açıkça gözleniyor. Keza İspanyolların da ünlü dansları flamenkoda gül, şal ve zil üçlemesi vardır. Ne de olsa Latin dünyasından söz ediyoruz, damarlarında dolaşan aşk ve şehvet ateşinin kırmızı güle yansıması çok normal.
Ben derhal buna benzer, keseye uygun bir ayakkabı edinmek istiyorum yaz ayları için. Bunun için henüz erken farkındayım. Olmadı bulamazsam sade, şık bir sandalet alıp elimdeki gül aplikelerden birini kullanarak hayalimdeki sandaletlere kavuşma düşüncesindeyim.

Etiketler: , ,

0 Comments: