21 Ekim 2010 Perşembe
"1 YOLCULUK" Projesine Dair...


Cosmotürk'te dün yayınlanan son yazımda Borusan Quartet ve Hatice Gökçe işbirliğinden bahsetmiştim. Orada paylaşamadığım görsellere burada yer vermek istedim. Efendim, Z.Berhan Yılmaz isimli nev-i şahsına münhasır bir beyin cin fikirleri eşliğinde tanık olduğumuz bu "1 YOLCULUK" projesi, Hatice Gökçe'nin müzisyenler için tasarladığı "Işığın Yolculuğu" temalı tasarımlarla hayat buluyor.



Hatice Gökçe yaptığı çalışmadan söz ederken şu sözleri söyledi:
"Müzik, iç dünyamın kapılarının sonsuza kadar açık olduğu belki de tek alan. Müzik dinlerken notalar ve melodiler içinizdeki ışıkla birleşiyor ve dokunduğu her şeyi ışık hızında etkiliyor. Borusan Quartet’in müziğiyle ben de içsel bir yolculuğa çıktım. Bu nedenle tasarımlarımdaki ana temamı “Işığın Yolculuğu” olarak adlandırdı."

Şimdi bu tasarımlar, 28 Ekim Perşembe günü saat 20.00'de Borusan Kültür Sanat'ın sosyal medya kullanımına verdiği önemi göstermek amacıyla sadece www.borusansanat.com adresinden canlı olarak yayınlanarak görücüye çıkacak.



Eee ne diyelim, böyle çalışmaları daha sık görmek istiyoruz. Hele işin içinde Berhan Yılmaz gibi biri olunca, beklentimiz yüksek oluyor.

Etiketler: ,

0 Comments: