6 Temmuz 2009 Pazartesi
Braun ile Hareket Özgürlüğü- Mutlu Son
Sonunda geldik yarışmanın sonuna. Bir hafta boyunca süren bu tatlı heyecanı burada noktalamış oluyorum. Sayenizde çok güzel bir hafta yaşamış oldum. Umarım siz de zevk almışsınızdır.

Cumartesi düzenlediğim yarışmanın cevabı;

1- c(Elie Saab) 2-b(Christian Dior) 3-a(Jean Paul Gaultier) olacaktı.

Yarışmamızın talihlisi Hümeyra Akyol oldu. Kendisini kutluyorum. Ödülü en kısa sürede kendisine iletilecek. Kazanamayan arkadaşlarımız üzülmesin, yarışma tüm hızıyla yelizindünyası'nda devam ediyor.


Bir dahaki yarışmalarda buluşmak üzere :)

Etiketler: , ,

4 Comments:
Anonymous Adsız said...
Hümeyra Hn güle güle kullanın. o günkü yorumları saatleriyle yayınlamanızı rica ediyorum. tüm bloglarda uygulama o şekildeydi.

Blogger Simge Kurban said...
Aradan 2 gün geçtiği için mail boxda saatler yerine tarih çıkıyor. Cevabı ilk ve en hızlı gönderen olduğunu göstermek için işaretleyerek ekledim.

Anonymous Adsız said...
ricamı kırmayıpta yayınladığınız için çok teşekkür ederim.

Blogger Simge Kurban said...
Ne demek, hatırlattığın için ben teşekkür ederim.