4 Temmuz 2009 Cumartesi
Braun ile Hareket Özgürlüğü- Final
Geldik yarışmanın sonuna ve asıl heyecanlı anına. Şu ana kadar belirlenen 50 kişinin nasıl heyecan içinde klavye başında beklediğini tahmin edebiliyorum :) Şimdi bana düşen final sorusunu sorup bir kenara çekilmek. Size düşen ise, çok hızlı olmak. Sorumuz tek ve aynı konseptte:



1- Marcia Cross 2- Eva Mendes 3- Marion Cottillard

a- Jean Paul Gaultier b- Christian Dior c- Elie Saab

İpucu:

- Marcia Cross'un giydiği elbise, bize her sezon Ortadoğu'dan masallar anlatan Lübnanlı bir tasarımcıya ait.

- Eva Mendes'in tercihi bir Fransız'dan yana. Bu Fransız modaevinin başında bulunan tasarımcı ise moda dünyasının en uçuk, çingene ruhlu tasarımcısı John Galliano.

- Marion, Fransız sever kendisi gibi! Geçen yılın balık pullarını hit eden bu modacı zamanında Madonna'nın sahne kıyafeti için yaptığı ayrıksı büstiyerle moda dünyasında adını duyurmuştu. Adını verdiği, erkek vücudu formlu parfümü de dillere destandır :)

Doğru cevabı en hızlı şekilde simgefashinn@gmail.com adresine ilk atan kişi Braun Silk-epil Xpressive'in sahibi olacak. Pazartesi, bu talihli arkadaşımız açıklanacak.

Etiketler: ,

5 Comments:
Anonymous Adsız said...
çok kazık soru :((

Anonymous Adsız said...
mailimde yaşadığım sorundan dolayı doğru cevabı zamanında yollayamadım. Halbuki 1 dakika içinde cevabı yollucaktım kısmet değilmiş :( kazanmaya bu kadar yakınken uzakta kalmak... kazanan arkadaşı tebrik ediyorum

Blogger yesim said...
UTTUMMM YARIŞMAYIIIIIIIIII YAAAAAAAAAAAA

Anonymous Adsız said...
kazananı sölermisiniz acaba

Blogger Simge Kurban said...
Keşke bu bana kalsaydı, ama kurallara göre pazartesi açıklanması gerek. Biraz daha sıkın dişinizi desem :) az kaldı ne de olsa..