2 Temmuz 2009 Perşembe
Braun ile Hareket Özgürlüğü-Deneyimler
Nisanur G.

Silk-épil’in cımbız sistemi müthiş ve çok iyi sonuç veriyor. Daha önce kullandığım epilatöre göre çok daha güçlü ve çok daha hassas bir epilatör. Artı, tüyleri alırken cildi tahriş etmiyor.Bazen gün ışığında epilasyon yaparken bile bazı küçük tüyler gözükmüyordu. Artık gözden kaçmaları imkânsız. Tüyleri alırken sürekli aynı bölgeden geçmeme gerek kalmadan hızlı sonuç alıyorum. Masaj sistemi sayesinde, cilt altına batmadan tüyleri daha kolay çıkartıp alabiliyor. Epilasyon değil de sanki suda bacaklarıma masaj yapıldığını hissettim. Tabii ki bu epilatörü çevremdeki herkese öneriyorum. Bu ürünü merak eden ve arayan insanlar için öncelikle sitesine girip reklam filmini izlemelerini tavsiye ediyorum. Bir de size yazdıklarıma bakın diyorum.

Seyda E.

Normalde daha fazla acı çekerdim, belki de acı çektiğim için zaman uzun gelirdi bilmiyorum, hemencecik bitti... Ayrıca hiçbir acı hissetmedim. Artık, acı var mı sözü tarihe karıştı sanki. Tabii bir de kabloyla bir yere bağlı olmamanın verdiği özgürlük de ayrıca keyif veriyor.

Hanife Ö.

Kuru epilasyona göre çok daha hızlı, çok daha temiz ve çok daha acısız bir tecrübe yaşadım. Bir kere su ile kullanım kesinlikle makinenin kayganlığını artırıyor ve bu durum kesinlikle zaman avantajı sağlıyor. Özellikle ılık su altında acı hissini ve tahrişi minimuma indiriyor, dolayısıyla acı hissi de büyük oranda ortadan kalkmış oluyor. Duş tecrübesinin yabana atılmayacak yanlarından biri de temizlik :) Her şey suyla birlikte akıp gitmiş oldu... Kimseden kaçmadan, ses çıkar mı diye korkmadan, sular eşliğinde tertemiz oldu bacaklarım :)

Havva E.S

Şarjlı olması ve şarjının uzun süreli kullanıma uygun olması ile kablo çekiştirme derdine de son vermiş. Kullanım içinde en ince detaylar dahi düşünülmüş... Açma - kapama butonundan şekline kadar, düşünülerek yapılmış bir şey olduğu çok açık...

Bahar D.

Genelde Türk Halkı olarak aile yapılarımız küçük bir ev, sıcak bir yuva. Ben de öyle kalabalık bir aile içinde yaşıyorum, kendime ait bir odam yok. Önceki tüy alma yöntemlerini rahat kullanamıyordum çat kapı biri giriyordu. Şimdi banyoda Braun Silk-épil Xpressive rahatlığı yaşıyorum ve çok mutluyum (önceden kullandığım tüy alma yöntemlerine gelince, sanki bana işkence gibi geliyor). Braun Silk-épil Xpressive’in teninize dokunuşunu hissediyorsunuz fakat tüylerin alındığını bile fark etmiyorsunuz. Kablosuz olmasına gelince, süper bir özellik. Şarja takıyorsunuz ve istediğiniz yerde kullanabiliyorsunuz. Kablolara dolanma derdi ortadan kalkıyor.

Etiketler:

1 Comments:
Anonymous Adsız said...
enterasan 10 kişi olmadı mı :S ben yine bir önceki yorumlardaki adsız.. hiçde sevmem böyle seyleri ama.