30 Haziran 2009 Salı
Braun ile Hareket Özgürlüğü-II.Gün
Bugün, yarışmanın 2.günü. Sorularım düne nazaran daha kolay olacak. Hadi bakalım, eller klavyede hazır olun :)

1) Aşağıda gördüğünüz ünlüleri giydikleri kıyafetlerle eşleştirin.
1- Evangeline Lilly 2- Jessica Alba 3- Evan Rachel Wood
a-Dolce&Gabbana b-Lanvin c-Valentino
İpucu:
1- Lost dizisinin yıldızı Lilly, bu mavi elbiseyi bu seneki Cannes Film Festivali'nde giydi. Elbiseyi yapan tasarımcı, İtalya'nın en ünlü modacılarından biri ve geçen yıl emekli oldu. Kendi ismini taşıyan bir filmi bile çekildi.
2- Jessica Alba'nın kıyafetini tasarlayan marka, bünyesinde iki tasarımcıya sahip. Bundan iyi ipucu olur mu :)
3- Evan Rachel Wood'un kıyafeti ise sade, helenistik detayları seven bir tasarımcının elinden çıkma. Bu markanın duayenlerinin başında Demi Moore ve Natalie Portman geliyor.
2)Yeni Braun Silk-épil Xpressive’i kullandıktan sonra “acı var mı?” sözünün tarihe karıştığını söyleyen kullanıcı aşağıdakilerden hangisidir?

a) Hanife Ö.
b) Nisanur G.
c) Havva E.S
d) Şeyda E.

Etiketler: ,

9 Comments:
Blogger yesim said...
ben buldum ben buldummm

Blogger Simge Kurban said...
Hadi bakalım :)

Anonymous nitroma said...
dün adımı yazmamışım mailde o yuzden giremedim ilk 10a sanırım :(
bugün konu kısmına adımı da yazdım ve ilk 10dayım inşallah :)

Blogger yesim said...
:) DOĞRU DEGİLMİ YOKSA :(

Blogger Simge Kurban said...
Nitromacım, dün cevabı geç yollamışsın o yüzden giremedin 10 sıralamasına. Bugün için bişi diyemciem, henüz erken :)

Blogger Simge Kurban said...
Yeşimcim, sonuçları açıklamak için henüz erken. Biraz daha bekleyelim manasındaydı o, yoksa yanlış falan demedim cevaplarına :)

Anonymous Adsız said...
bugünkü çok basitti. teşekkür ederim. ilk ona girdiğimi düşünüyorum.akşamı heyecanla bekliyeceğim. maili nasıl kısa sürede yollanabilir tiyoları aldım. haftaya kazanan ben olursam açıklayacağım.

Blogger Simge Kurban said...
Eğer kazanırsan bence de kesinlikle açıklamalısın bunu :)

Anonymous Adsız said...
cevaplar ne zaman açıklanır?