18 Ağustos 2008 Pazartesi
Bob Saçlara Geri Dönüş


Geçen yılın bob kesim saçları tekrar gündemde. Victoria Beckham'ın başlattığı bu trendi Katie Holmes, Christina Ricci gibi isimler başarıyla devam ettirmişti. Anlaşılan o ki; bu yaz da vazgeçemedi ünlüler bu trendden. Jenny McCarthy'nin çok sevdiği bu kesim, Eva Longoria'yı da etkiledi ve çene hizasında küt saçlarıyla Eva halinden gayet memnun görünüyor.



Katlı bob saçları tercih eden ünlülerin başında Hayden Panettiere geliyor. Benim en beğendiklerim arasında ise Gwyneth Paltrow ve Claire Danes başı çekiyor. Her ikisinin de saçları düz ve omuz hizasında. Gwyneth ile başlayan uzun küt kesim, ekürisi Claire Danes'e de çok yakışmış. Hem Gwy hem Claire bu saç kesimiyle çok sofistike ve trendy görünüyorlar. Kiminin ortadan, kiminin yandan ayırarak hareket kazandırdığı bu saçları cesaret edip saçlarıma kıyabilsem ben de uygulamak isterdim.

Etiketler: , ,

1 Comments:
Blogger yeliz said...
merhaba,
victoria beckham ve onun taklitleri gibi arka kısa ön uzun modellerinden hiç hazetmemiştim ama bu kesimin burada verdiğin örnekleri çok hoş. özellikle Gwyneth Paltrow'unkini çok beğendim.