15 Ağustos 2008 Cuma
Yüzleşme Zamanı- Dolce&Gabbana Renkli Elbise+1.Yıldönümü


Dile kolay, tam 1 yıl oldu blog tutalı.(moda günlüğü tutmak gibi birşey oldu benim için) Aslında dün doldurmuştum bir yılı; ama bugün bahsetmek kısmetmiş. Daha nice yıllara diyorum kendim için :)

Gelelim asıl mevzuya; anket bölümümüze. İlk olarak Lindsay Lohan'ın giydiği Dolce&Gabbana'ya ait, gökkuşağını andıran rengarenk elbise daha sonra sahne kıyafeti olarak Nelly Furtado tarafından giyildi. Nelly elbisenin kısa modelini tercih etmiş ve altına da tayt giymişti. Son olarak Kylie Minogue'un üzerinde rastladım bu kıyafete. Sizce hangisi daha iyi taşımış bu elbiseyi?

Etiketler:

2 Comments:
Blogger yeliz said...
Nice yıllara...
iyi ki hazrlamışsın bu bloğu, her ay In Style dergisi almama gerek kalmıyor, modayla ilgili ne varsa burada:)
Aslında Kylie böyle bir elbiseyi daha iyi taşır diye düşünmüştüm ama belki fotorafın azizliği Lindsayı daha çok beğendim.

Blogger Simge Kurban said...
Teşekkürler Yelizcim,blogumdan memnun kalmana çok sevindim. Ben de artık eskisi kadar dergi almıyorum, sağolsun bloglar :)