5 Ekim 2007 Cuma
Derimod Reklamından İnciler: "Oxford vardı da, biz mi giymedik"
Bugünkü Milliyet gazetesinin Milliyet Cafe ekinde Derimod markası orta sayfalara reklam vermiş. Reklam yaratıcı bir ekipten tarafından çıkarılmış belli. Herhangi bir moda blog sitesinden ayakkabı tavsiyesi gibi olmuş. Vitrinista lakaplı bir modasever tarafından bu sezonun trendi oxford ayakkabılar önerilirken kullanılan cümle ilginç: "Oxford vardı da, biz mi giymedik".


Geçen hafta www.chic-o-latta.com sitesi için hazırladığım bir yazıda oxford ayakkabılara değinmiştim ve başlığım "Oxford ayakkabı vardı da giymedik mi" idi. Sevindim birden, acaba bir yerden benim başlığıma mı rastladılar dicektim, ama şöyle birşey de var tabii. Sağolsun İbrahim tatlıses sayesinde bu cümle pek bir meşhur oldu. Herhangi biri, içinde Oxford geçen bir yazı geçse bu cümleyi kullanabilir (aynen benim gibi). Yani başlık çok da yaratıcı değil; ama olsun.

Etiketler: , ,

1 Comments:
Blogger Umut said...
Derimod reklamında kullanılan "Oxford vardı da, biz mi giymedik?" sloganı biraz Süleyman Demirel'in "Petrol vaadı da biz mi içtik" demesine benzetilmiş. Kulağı da biraz tırmalıyor açıkçası.