7 Ekim 2009 Çarşamba
Paris Moda Haftası'ndan Fırfıra Farklı İki Yorum
Moda haftalarının en renklisi kuşkusuz Paris Moda Haftası'dır. Fransız asıllı modacıların dışında Valentino, Giambattista Valli, Alexander McQueen, Stella McCartney gibi İtalyan ve İngiliz modacıların da koleksiyonlarının tanıtıldığı bu moda başkenti, 2010 ilkbahar-yaz kreasyonlarında fırfırların istilasına sahne oldu. Kısacası, gardrobunuzda 2010 yazı için fırfırlara yer açın.

Stella McCartney



Paris ve fırfır trendi biraraya gelince ilk akla gelen isim Stella McCartney oluyor. Asimetrik kesimli, hacimli bluzlar ve elbiseler çiçek desenleriyle birleştiğinde hippi-bohem, gençlik fışkıran, yaz çiçekleri gibi bir görüntü seriyor ortaya.



Stella McCartney'in yaz için hazırladığı koleksiyonda, dökümlü ve rahat plaj başı elbiseleri dikkat çekiyor.

Valentino



Valentino'nun kreasyonu ise Stella'ya göre daha romantik, yumuşak dokulu ve pastel tonlardan oluşuyor. Fırfırlar daha ince işlenmiş, göz yormuyor ve kabarık detayların aksine katmet katmer, yeni çiçek açan bahar çiçeklerini andırıyor. Ben derim ki; fırfır trendinde ilkbaharda Valentino, yaz mevsimi için ise Stella McCartney geyat yerinde tercihler olacaktır.

Resimler için kaynak: Style

Etiketler: ,

2 Comments:
Anonymous Talciddy said...
Stella'nınkileri çok beğendimm! renkler, katlar, cümbüşler... Morine Comte Marant diye bi marka getirdi Bilstore, stella'yla tarzlarını benzettim. o da renkli, katları çok kullanmış, nostaljik gibi bi havası var renklerinden ama çok canlı.. Şu deri pantolonları da hiç sevemedim ben ya.. söylemeden geçemiycem..

Blogger Simge Kurban said...
Stella'nın kullandığı renkler tam da yazın havasına uygun olacak şekilde çok renkli. Sanki çiçek tarhlarını andırıyor. Deri pantolonları çok iddialı buluyorum, deriyi çok iddialı buluyorum gerçi. Çok abartmadan giymek lazım deriyi, yoksa maskara olur insan bir anda :)