20 Mart 2008 Perşembe
Örgü Topuz ve Ben


Evet, bunu bekliyordum açıkçası. Normalde topuz yaptırmayı sevmeyen ben, çok yakın bir arkadaş çiftin nikah töreninde saçlarımı dağınık topuz yaptırdım. Kuaför arkadaş değişiklik olsun diye saçlarımın üstüne paralel bir şekilde, farklı bir örgü modeli denedi, gayet de güzel oldu. Bugün people sitesini dolaşırken son günlerde öne çıkan güzellik trendlerinden biri olan örgü modelli topuzlara rastladım ve mutlu oldum. Anne Hathaway, Sarah Jessica Parker, Jessica Alba bu trendi kendine yakıştıranlardan.



Şık bir elbise için rahat ve abartılı olmayan bir model bu. Taşıması da çok kolay. Hem naif, hem masum, hem de kadınsı bir hava katıyor size. İşte benim modelim :)
(Fotoğraf 22 Şubat 2008 tarihine aittir)

Resim Kaynak: People

Etiketler: ,

1 Comments:
Blogger Umut said...
Sanırım senin modelin, Anne Hathaway ve Jessica Alba'dan daha önce uygulanmış. Acaba müstakbel bir trendsetter'a mı yorum yazıyorum demekten kendimi alamadım :)