23 Aralık 2007 Pazar
2007'nin Şapka Trendleri


Bu sene geçen yıllara nazaran şapka takan ünlülere pek rastlamadım. Aksesuarlar içerisinde önemli bir yeri olan şapkalar bu kış mevsiminde daha çok bere versiyonu olarak karşımızdaydı ve görenün o ki ünlüler tarafından daha revaçta bereler. Özellikle de yün bereler.




Benim değinmek istediğim tabii ki şapkalar. Fazla olmasa da birkaç örnek beni ihya etti. Şapkaları layıkıyla taşıdığına inandığım Jennifer Lopez ve Cameron Diaz yine stillerini konuşturdular. J-Lo'nun 40'lardan esinlenen büyük, Cameron'un fedora(fötr) tarzı şapkaları gerçekten görülmeye değerdi. Zaten artık doğruluğuna emin olduğum birşey var ki; J-Lo'nun birkaç örnek büyük şapkası var ve döndürüp dolaştırıp onları kullanıyor; ama iyi de ediyor. Cameron Diaz önceki yıllarda film galalarında değişik ve trendy şapkalardan vazgeçemeyen bir ünlüydü. Açıkçası ondan daha güzel örnekler bekliyorum. Bu iki ünlüye rakip olacak isimler de çıkmadı değil.



Genç yıldızlar Ashlee Simpson ve Hilary Duff fötr şapkalarıyla sıkça boy gösterdiler sokaklarda. Christina Aquilera, Penelope Cruz, Sienna Miller, Kate Moss, Trollsen kardeşlerden Mary-Kate Olsen, Britney Spears, Nicole Richie de arada nadiren olsa da şapka kullanan diğer isimlerdendi.



Eva Mendes, Eva Longoria, Jessica Biel, Jessica Simpson, Fergie, Paris Hilton, Victoria Beckham
farklı şapka örnekleriyle sahnedeydiler. Kullandıkları şapkalar daha ziyade bereleri ve asker keplerini andırıyordu.

Umuyorum ki 2008 ilkbahar-yaz sezonu bu açıdan daha bereketli geçer. Keza modacılar buna şimdiden el attılar. Sıra ünlüler de.

Etiketler: , ,

0 Comments: