21 Aralık 2007 Cuma
Gökkuşağını Kıskandıran Çantalar


Çanta trendleriyle ilgili en son haberleri purseblog'dan takip ediyorum. Sitedeki birkaç parça çok hoşuma gitti. Renganrenk bir yelpazeyi andıran bu çantalar kış aylarında gider mi bilmem; ama renkleriyle insanı cezbediyorlar. Normalde fazla renkli, canlı şeylerden hoşlanmayan benim bile hoşuma gidiyorsa vardır bunda bir keramet diyorum. En sevdiğim modelleri sizinle paylaşmak isterim:
(Üsttekiler)
1- Marc by Marc Jacobs Quinn Bag
2- Miu Miu Spongy Leather Rounded Tote

3- Miu Miu Small Shoulder Bag



4- Prada Vela Small Crossbody Satchel
5- Dior St. Tropez Tote

6- Chloe Maya Bag



7- Bottega Veneta Shoulder Bag
8- Chloe Maya Bag
9- Prada Vela Small Crossbody Satchel

Etiketler: , ,

2 Comments:
Anonymous Adsız said...
Selam!
Modayla ilgili bir şeyler ararkeen... hooop bloguna düştüm :) Sık kullanılanlara da ekledim, uğramaya çalışacağım :)
Sevgiler.

Blogger Simge Kurban said...
İlgin için çok teşekkürler..Umarım beğeniyle okumaya devam edersin blogumu :)