31 Ekim 2007 Çarşamba
Bizimyer için Yazdığım Yazılar


Sitelerden birinde gezinirken 2006 yılında www.bizimyer.com web portalının girly bölümü için hazırladığım yazılarıma rastladım. Yapı Kredi Bankası'nın 14-18 yaş aralığındaki gençlere hitap
eden sitesi 2007'ye doğru kapanınca yazılarıma ulaşma imkanım da kaybolmuş oldu. Arşiv de yapamamıştım doğru dürüst. Bugün araştırma nedeniyle tıkladığım bir blog sitesinde 3 tane yazımın kullanıldığını görünce sitenin sahibine cevap yazdım yazılar bana ait diye. Sağolsun yayımladı yazımı. Ben de bilgisayarımda arşiv kısmını taradım ve o yazıları buldum. Üstteki benim bizimyer için yazdığım yazı, alttaki blog sitesinde rastladığım aynı yazı.



Etiketler: ,

2 Comments:
Anonymous Adsız said...
Merhabalar,

Bıraktığınız blog adresine bi bakayım dedim.Gelipte birden benim sitenin resmini yorum kısmını görünce şaşırdım şok oldum...Fikir hırsızı gibi lanse edilmek asla istemem..Zaten niyetimde kesinlikle bu değildi. Daha öncede dediğim gibi ben kategorilerimin hemen hepsini alıntı yazılardan oluşturdum..Bunların içerisinde astroloji varki burç yorumlarını yapan tabiki ben değilim, rüya yorumlarında yorumlayan yine ben değilim, şiir bölümümdeki hiç bir şiir bana ait değil..Meditasyon keza fengshui öyle..Mutfaktaki eczane ...Moda dekorasyon yine öyle..
Moda sitelerini gezerken (sezon modası için) sizin yazınıza sanıyorum mordolapta rastlamıştım ve almıştım..Evet altına alıntı yazmayı unutmuşum...Ama o dönemlerde ben blogu sadece kendime ait kullandığım için çok fazla önemsememiştim..Çünki zaten benden başka giren yok diye düşünüyordum ; sonrasında,kendim yazı yazmaya başladım zaten (günlük tadında) ama bilgiler kısmını silmedim ziyaretçilerin işine yarar bilgiler diye..Ziyaretçi oranı gün geçtikçe arttı ve benim aslında daha dikkatli olmam lazım bu hususta haklısınız...

Bu arada belirtmek isterim ki bloğunuz gerçekten çok güzelmiş..Moda üzerine ciddi anlamda çok hoş şeyler var...Tebrikler,

Blogger Simge Kurban said...
Kesinlikle sizi "fikir hırsızı" biri gibi lanse etmek değildi amacım. Sonuçta yazımın alıntı yapıldığı "www.bizimyer.com" sitesi kapandı ve yazımın bu şekilde de olsa ortaya çıkması beni mutlu etti ve garipsedim biraz. bu yüzden blogumda bahsetmek istedim bununla ilgili.
sitemi beğendiğiniz için teşekkür ederim. sizin de gayet bol içerikli ve hoş bir siteniz var. bu arada tanışmış da olduk, ne güzel :)