10 Aralık 2009 Perşembe
"Nine" ve "Everybody's Fine" Galaları


"Nine" filminin tanıtımı, Londra'dan sonra Los Angeles'ta gerçekleştirilen galayla devam ediyor. Galaya katılan ünlüler arasında Nicole Kidman ve Penelope Cruz dikkat çekti. Penelope'nin sıradan siyah elbisesini geçip, Nicole'un elbisesinden bahsetmek istiyorum. Ünlü oyuncu her zamanki gibi L'Wren Scott'a a ait pudra pembesi bir elbiseyle boy gösteriyor. Markanın müptelası haline gelen Nicole'un bu markadan vazgeçememesinin ana nedeni olarak, uzun boyuna gidecek sert hatlı kalem elbiseleri görüyorum. Zaten modacının kendisi de oldukça uzun boylu ve tipine gidecek kıyafetler tasarlıyor.



Gelelim "Everybody's Fine" filminin New York galasına. Bu filmin de iki ünlüsü kırmızı halıda göründü Nicole ve Penelope gibi. Drew Barrymore'un parlak baskılı elbisesi Pucci imzası taşıyordu. Kate Beckinsale ise aynen Penelope gibi siyah giymeti tercih etti. Kıyafet modifiye edilmiş bir Lanvin elbisesiydi. Sarışın yıldızlar renkli elbiseler içinde boy gösterirken, kumral ve esmer hanımların siyaha tutunması bir garip doğrusu.

Resimler için kaynak: Life

Etiketler: ,

1 Comments:
Blogger Aslı Cin said...
Merhaba Simge,

Sana yazılarının benim yazılarımın çalındığı gibi kopyalandığını gördüğümü söylemek için uğradım.

Bir kaç gündür yazılarımın kaldırılması için uğraşıyorum. Bugün kontrol için girdiğimde senin logon olan resimleri gördüm, haberin olsun.

www.ensonmoda.net

Yorum yerine yazdım, sen silersin :)