15 Şubat 2008 Cuma
Mod34'ten Fikir Hırsızlığı
Bir süre önce blogumdaki yazıların bir kısmının Mod34 isimli sitenin "Moda" bölümünde aynen, hiçbir kaynak gösterilmeden yayınlandığını gördüm. Sitenin yetkilisine konuyla ilgili mail göndererek bu durumun bir an önce halledilmesini istediğimi belirttim; ama gelin görün ki beni oyalamaktan başka birşey yapmadılar. En son geçen gün kendilerine tekrar mail attım ve karşılığında oldukça pişkin, ciddiyetsiz bir yanıt aldım. Ayrıntılarla ilgili Sen, Sen Ol! sitesine bakabilirsiniz.
İnternet üzerinde yaşanan bu fikir hırsızlığıyla ilgili kanuni yaptırımlar olmasa da, en azından Sen, Sen Ol! gibi kampanyalarla bunun önüne geçilmesi lazım artık. Çünkü mağdur olanların sayısı hiç de az değil.

Etiketler:

2 Comments:
Blogger h k said...
www.utancduvari.org' u da bir deneyebilirsin

Blogger Simge Kurban said...
hüseyin, önerin için teşekkürler. kendileriyle irtibata geçicem en kısa sürede.