31 Temmuz 2008 Perşembe
Prada ve Miu Miu'nun Sonbahar-Kış Ayakkabılarına Bittim


Dün yeni bir moda sitesi için moda editörü/konsept danışmanı Berhan Yılmaz ile ikinci bir röportaj yaptım. Yakında yayına başlayacak bu site. Röportaj esnasında bir sürü markalardan bahsettik. Bunlardan ikisi de tabii ki Miuccia Prada'nın markaları Prada ve Miu Miu'ydu. 2007 sonbahar-kış ve 2008 ilkbahar-yaz kreasyonlarını çok beğenmiştim Prada'nın; ama 2008 sonbahar-kış kreasyonu pek içime yatmadı.



Bunu Berhan Yılmaz'a söylediğimde, Prada'nın dantelli bir sonbahar vadettiği son koleksiyonunu da beğendiğini belirtti. Ben kıyafetleri pek beğenmedim; ama aynı şeyi ayakkabılar için söyleyemem. Aksesuarları ile beni büyülüyor Prada. Yine değişik topuklar, amorf/origamik yaklaşımlar, colorblock detaylar kullanmış. Bronz, karamel, açık kahve tonlarındaki ayakkabılar bence yine birçok markanın yeni sezon ürünlerine yön verecek.



Diğer sıradışı marka Miu Miu ise daha çok aksesuarlarıyla kendine hayran bıraktırıyor. Geçtiğimiz yıllarda başlayan trend belirleyiciliği bu sezon da ütopik topuklarıyla devam ediyor. Sanki birer heykeli andırıyor Miu Miu'nun 2008 sonbahar-kış koleksiyonu ayakkabıları. Helenistik döneme ait sütunların birer yansıması gibi. Topukların yanısıra tabanlar da görülesi bence.



Resimler için kaynak: Style

Etiketler: , ,

0 Comments: